Kaikissa lipunmyyntiasioissa palvelemme asiakkaita vain sähköpostitse: boxoffice@espoocine.fi. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian, mutta viimeistään 2 arkipäivän kuluessa.

Ostettuja näytöslippuja tai sarjakortteja ei lunasteta takaisin.

Mikäli näytös joudutaan perumaan, on asiakkaalla oikeus saada korvaus ostamansa näytöslipun hinnasta. Välillisiä kuluja, esimerkiksi matkalipun hintaa, ei korvata.

Loppuunmyytyyn näytökseen ei pääse sisään näytöksen alkamisajan jälkeen.

Asiakkaan tulee säilyttää näytösliput ja sarjakortin koodi huolellisesti kopioinnin ja väärinkäytösten välttämiseksi. Espoon elokuvatapahtumat ry ei vastaa mahdollisista huolimattomuudesta johtuvista lipputuotteiden väärinkäytöksistä tai lippujen katoamisesta.

Nettilipun oston yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään asiakkaan tavoittamiseen näytöksiin tai asiakkaan lipun ostoon liittyvissä erikoistilanteissa. Kyseisiä tilanteita ovat esimerkiksi näytöksen peruuntuminen, näytösajan vaihtuminen tai lippujen toimitusongelmat. Lisäksi yhteystietoja voidaan käyttää festivaalin asiakaspalautteen keräämiseen.

Mikäli asiakas tilaa lipun oston yhteydessä Espoo Cinén uutiskirjeen, liitetään asiakkaan sähköposti erilliselle uutiskirjelistalle.